Cancelar
×
Regresar a la búsqueda
MARRIOT Costa Rica

Human Resources Operations Coordinator

MARRIOT Costa Rica

  •  Expira 14/10/2025
  •  Costa Rica
Iniciar sesión o registrarse para aplicar


Detalle de la Oferta

Área de la Empresa Hotelería | Turismo | Restaurantes
Cargo Solicitado Jefe de Recursos Humanos
Puestos Vacantes 1
Tipo de Contratación Tiempo completo
Nivel de Experiencia Sin experiencia
Salario máximo (USD)
Salario minimo (USD)
Vehículo Indiferente
País Costa Rica
Departamento Otro

Descripción de la Oferta

Human Resources Operations Coordinator

The Human Resources Operations Coordinator supports the HR department and leadership team by executing and coordinating a wide range of operational and administrative HR functions. This role is responsible for assisting with internal and external transfer processes, supporting recruitment and onboarding activities, and ensuring compliance with company policies and legal requirements throughout the hiring process. The coordinator manages applicant documentation, conducts pre-employment screenings, and maintains accurate records in HR systems.

Additionally, the role provides administrative support for payroll processing, employee transportation logistics, and occupational health and safety documentation. The coordinator ensures the confidentiality and integrity of employee records, generates HR data reports, and serves as a point of contact for employee inquiries regarding HR policies and procedures. This position also plays a key role in training new hires on HR systems and processes, supporting communication efforts, and fostering a collaborative and respectful work environment.

Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

PREFERRED QUALIFICATIONS

Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.

Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.

Supervisory Experience: No supervisory experience.

License or Certification: None

Intermediate English required - You'll need to feel comfortable communicating in English, both written and spoken, as part of a global ultra-luxury brand.

En Marriott International, nos comprometemos a ofrecer igualdad de oportunidades, a hacer que todos se sientan bienvenidos y a facilitar el acceso a oportunidades laborales. Promovemos activamente un entorno en el que se valora y celebra la diversidad de orígenes de nuestros asociados. Nuestra gran fortaleza yace en la exquisita fusión de culturas, talentos y experiencias de nuestros asociados. Nos comprometemos a no discriminar por motivos de discapacidad, condición de veterano u otras características protegidas por la legislación vigente.

Con más de 100 hoteles galardonados en todo el mundo, las damas y caballeros de The Ritz-Carlton crean experiencias tan excepcionales que el huésped recuerda durante mucho tiempo, incluso cuando ya se ha ido. Queremos atraer a los mejores profesionales del sector hotelero del mundo para que creen recuerdos duraderos, ya que creemos que todos tienen éxito cuando están empoderados para ser creativos, amables y compasivos.

Todos los días, establecemos los estándares para un servicio de lujo excepcional y especial en todo el mundo y nos enorgullecemos de brindar excelencia en el cuidado y el confort de los huéspedes.

Tu función será asegurarte de que los "estándares de oro" de The Ritz-Carlton se cumplan con amabilidad y atención todos los días. Los estándares de oro son la base de The Ritz-Carlton, lo que nos guía para que cada día sea mejor que el anterior. Gracias a esta base y la creencia de que nuestra cultura conduce al éxito, The Ritz Carlton se ha ganado la reputación de marca mundial líder en el sector hotelero de lujo. Como parte del equipo, aprenderás y pondrás en práctica los estándares de oro, como la promesa del empleado, el credo y los valores de servicio. Además, te prometemos que te ofreceremos la oport

Iniciar sesión o registrarse para aplicar



MARRIOT Costa Rica

MARRIOT Costa Rica

Ver más

Trabajos Recomendados

Ver más

Envíame ofertas como esta: Human Resources Operations Coordinator

Por favor, ingresa tu correo electrónico

Por favor, ingresa un correo electrónico válido